dimarts, 31 de desembre del 2013

Tió, tió, caga turró...!!


                               Hola Rossinyols,
Tal i com us vaig dir aquesta setmana la Wanting ha conegut Bescanó, el poble on visc. Li vaig ensenyar els diferents llocs del poble, on visc jo i el polivalent del poble que és on vam passar la major part de la tarda.
Al polivalent és on treballo per nadal; al matí hi faig el casal i a la tarda el petit pin on hi ha inflables, tallers, la Wii i la PS2. Sol venir gent del poble de totes les edats a jugar, ja que a més és un servei molt barat.
Vaig decidir portar la Wanting el dia 24 perquè pogués cagar el tió, veiés les reaccions dels més petits i dels més grans i pogués jugar amb els inflables i tot el que hi ha al pin.
Ella no va voler saltar als inflables perquè es considera gran per pujar-hi però s’ho va passar d’allò més bé jugant a les consoles i cagant el tió.
Al final una de les monitores li va regalar un tió que havia fet al taller, perquè se l’endugués a casa de record.
Tot i que és una nena gran, ja que té 14 anys, quan va cagar el tió de seguida em va preguntar si els regals els posaven les persones, ja que tot i que no ho havia vist mai, no li va colar que aquell tros de fusta fos màgic.
Bon any nou a tots i que acabin d’anar molt bé les festes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada