dijous, 12 de desembre del 2013

Anem a llegir a la biblioteca




Hola rossinyols, torno a ser aquí. Aquesta setmana hem tornat a anar a la biblioteca perquè ens va quedar pendent de llegir un llibre ja que la Wanting em va dir que li agradava molt llegir, però que no podia llegir amb català perquè no entenia la meitat de les coses. Així que vam tornar a la biblioteca de Salt i ens van recomanar un apartat de lectura fàcil, sobretot pensada per gent que està aprenent l’idioma i vam escollir-ne un que s’anomena Accents, ja que els altres semblaven molt avorrits.
Vam llegar una historia d’una sirena, una altra d’un nen que volia ser diferent i va planejar marxar a Cuba, entre altres històries un xic rares.
Quan ja portàvem una estona llegint, vam decidir plegar i em va dir que volia mirar revistes. I això vam fer, vam mirar revistes de cotxes, de paisatges i d’actors. Ella m’anava preguntant quin actor era més guapo, quin cotxe i quin paisatge m’agradava més, etc.
Quan ens vam cansar de mirar revistes, ja havia arribat l'hora i la vaig acompanyar a casa.
Per nadal tinc pensat portar-la al Pin de Bescanó on treballo jo i a patinar sobre gel. Li proposaré a veure que li sembla.
Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada