dimarts, 28 de gener del 2014

Hem acabat la caixa d'scrapbooking

Hola Rossinyols,
Tal i com us vaig explicar la Wanting i jo estem fent tallers amb la Manal i l'Amina en un lloc que es diu Via Lúdica.
Ahir vam acabar la caixa que estavem fent la setmana passada i de la qual us penjo fotos de la meva ja que la Wanting no volia que ensenyés la seva perquè encara no la tenia acabada i es va endur materials per acabar-la a casa.
Tot i que va acabar molt cansada perquè amb el poc temps que teniem vam haver de fer moltes coses per acabar-la, em va dir que li havia agradat molt ja que es tracta d'una nena a qui li agrada fer coses més tranquiles que no pas cansar-se gaire com en el cas de l'esport.
En les properes setmanes ens falta acabar el curs que estem fent, en el que la setmana que ve ens ensenyaran a crear una alfombreta personalitzda pel ratolí de l'ordinador i ja tenim planejat que quan acabem dels tallers farem una trobada amb l'Arola Solà i la seva mentorada, la Betsabé.
Ella té 13 anys i la Wanting 14, però tot i anar en cursos diferents, són molt amigues ja que la germana de la Betsabé va a la classe de la Wanting.
Tinc moltes ganes de trobar-me amb elles i fer moltes activitats juntes.
A més també hem anat parlant tots els mentorats de Girona per fer alguna activitat junts, tot i que encara hem de trobar el dia que ens vagi bé i escollir una activitat.
Fins la pròxima! :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada