dimecres, 19 de febrer del 2014

Circuit d'orientació + Creps!

Hola Rossinyols,
Ahir amb la Wanting vam decidir fer el circuit d'orientació pel Barri Vell de Girona. Vam començar a la oficina de turisme i seguint el riu vam acabar al final de la Rambla buscant els punts que ens indicava el mapa, però quan erem allà, em va dir que tenia molt de mal d'esquena i que volia parar.
Resulta que no m'havia dit res i té un problema a l'esquena des de petita i que a la mínima que camina una mica, de seguida es cansa. Ella sempre m'havia dit que no li agrada cansar-se i que prefereix fer activitats més relaxades però no m'esperava que fos per aquest motiu.
Vam deixar l'activitat començada i quan tornavem, va veure un lloc on feien creps i em va dir que tenia gana. Vam parar allà i vam agafar dos creps de Nutella i dos aigües.
Que bones que estaven!!!
Mentre ens les menjavem em va preguntar si havia menjat més d'un cop les creps i li vaig dir que no, que ja les havia provat. Ella em va dir que no ho havia provat mai i que li havien encantat.
M'agrada que hi hagi coses desconegudes per a ella, perquè així crec que la experiència del Rossinyol serà molt positiva per a ella, ja que descobrirà i de fet, està descobrint moltes coses noves i que li estan agradant molt.
Ens vam posar amb contacte amb l'Arola i la Betsabé i al final quedarem dimecres, tenim pensat fer bàsquet o volei i quan comenci a fer fred anar a jugar a jocs de taula. També hem parlat d'anar a visitar la Fundació Mona, ja que per exemple la Wanting no ha vist mai monos en directe, i a veure el Museu del Cinema.
Ja us aniré explicant.
Fins la pròxima :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada