divendres, 7 de març del 2014

Escrivim al diari!:)

Hola rossinyols,
Aquest dilluns vam decidir amb la Wanting d'anar a la biblioteca de Palau a fer el diari, que com us vaig explicar estem fent en una llibreta que vam comprar a l'inici del projecte i on hi hem anat escrivint tot el que hem fet fins ara per tenir un record de l'experiència viscuda.
Com que no trobavem parking li vaig preguntar a la Wanting que volia fer i com que tenia gana em va dir que volia anar al McDonals, ella no savia que es deia així però amb la seva explicació del lloc i el menjar la vaig entendre. Allà vam portar el portàtil per escriure al blog però no vam tenir temps d'escriure-hi les últimes publicacions perquè ella em volia ensenyar unes fotografies que la professora li havia posat en un Pendrive i aprofitant li vaig posar les que teniem fetes ella i jo fins al moment.
Em va ensenyar moltes coses de la Xina, després d'haver menjat i escrit al diari tots els dies que l'haviem deixat sense escriure-hi.
Vam riure molt perquè ella m'explicava moltes anècdotes de les que havia viscut durant la seva infantesa al seu país d'origen i a l'hora se m'acudien coses que jo també li podia explicar sobre mi.
Cada vegada estic més convençuda de que el projecte està sent una experiència increïble de la que estic aprenent un pilo i la qual recomanaré a tothom, ja que crec que són coses que s'han de viure i així aprendre a valorar la situació que ells passen per adaptar-se a un país totalment diferent i una llengua totalment nova, i més si la comparem amb el xinès.
Pel que fa a la Wanting, ens estem entenent perfectament, no hi ha hagut cap mena de problema sinó tot el contrari ja que em posa les coses molt fàcils i trobo que som molt compatibles.
Tinc moltes ganes de conèixer altres mentorats/des i mentors/es i fer moltes més trobades abans de que acabi tot.
Fins la pròxima! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada