dimecres, 27 de novembre del 2013

A la biblioteca


Hola Rossinyols,

Dilluns vam quedar amb la Wanting a les cinc de la tarda per anar a la biblioteca a fer deures i a llegir un llibre fàcil per a ella, ja que em va dir que li agradava molt llegir però amb el seu idioma ja que amb català li és bastant difícil.

Com que no em conec la zona de Santa Eugènia vaig buscar el carrer de la biblioteca del barri i vam anar-hi però com que no trobàvem pàrquing vam decidir anar a la de Salt que està al costat gairebé.

Allà vam començar a fer deures de matemàtiques, ja que em va demanar si podíem fer-los i la veritat és que vaig quedar ben sorpresa. Un cop li explicava el significat dels enunciats dels exercicis i problemes que tenia per deures i ho entenia, ella feia el càlcul de manera molt ràpida. Em va sorprendre molt, perquè poc abans de posar-nos-hi em va dir que li agradaven les matemàtiques fàcils, però les que feia ara no perquè eren difícils, però a la vegada ho feia amb un obrir i tancar d’ulls.

També em va sorprendre el mètode que utilitzen els xinesos per fer divisions, que és el que apareix a la fotografia.

Com que ja era tard, i no havíem ni acabat els deures, no vam poder llegir cap llibre, cosa que farem més endavant, i vaig portar-la cap a casa.

De camí cap a casa em va preguntar si jo tenia xicot i ella em va explicar que fins que no tingui 16 anys aproximadament no pot tenir-ne perquè els pares s’enfadarien moltíssim.

Em va explicar varies anècdotes, com el fet que li és molt difícil pronunciar la “r” entre altres.

Ja hem tornat a quedar dilluns que ve, així que començaré a pensar coses per fer.

Bona setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada